Alla inlägg under december 2011

Av Sofie - 1 december 2011 20:21

-Vi kan väl åka ner till stadshuset och gifta oss då har vi ju allt på papper!...Han tillägger med ett flin - Vi kan ju ta det påväg till coop...Jag är nog galet naiv och vill så gärna hitta en gnutta, blygsam romantisk spegling i detta utalande av min kära sambo...hmmm mjo han vill ju förståss inte ha det så stort och inget kyrkbröllop, så detta kan ju tolkas som ett mindre invirat och lulllulligt sätt att framföra sin ståndpunkt på. jag kan absolut gifta mig i stadshuset, jag är öppen för alla möjliga enkla varianter...MEN och då ett stort MEN, jag tänker över min döda kropp gifta mig efter ett så lamt frieri....Ne fortsätter vara sambo och ogift, har fungerat jättebra i femton år...fukar utmärkt minst femton till!     

Ovido - Quiz & Flashcards